förlåt igen!!

Hej! Förlåt för att jag aldrig bloggar men det är grymt mke just nu, skola, läxor, städning, läkarbesök och massa annat! På fredag blir det fest hos helena! Tihih, maskerad typ med film mys o sova över! Ska bli grymt kul o vi blir typ 6 stycken oxå, längtar rätt mke men har it bestämt va jag ska vara än! Det blir en överrasking ;)
Jag o helena var i lule igår o jag köpte en bh o lite småsaker! Ska dit på lördag en sväng igen och då ska jag köpa en suuuper söt plånbok som jag blev kär i igår! Men nu vet ni iaf anledningarna till att jag inte bloggar så mke , ska även te sunderbyn någon dag, väntar på att dom hör av sig.. Men än så länge vill jag inte skriva mer om det i bloggen! Nu blir det läsa lite so o sen sova, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0