Vad jag har gjort senaste veckan...

Torsdag 12/5
Regnig dag... Fixade håret+manikyr+pedikyr! Sen på kvällen var vi på hotellets italienska resturang och åt en god middag!
Fredag 13/5
Solig förmiddag, lite shopping osv! Sen turkiskt bad på eftermiddagen då de vart sämre väder. Middag på en engelsk resturang!
Lördag 14/5
En dag på stranden, sjukt härligt! Middag minns jag it... typ på stranden någonstans! (y'
Söndag 15/5
Båttur, såg delfiner o allt... vackert är det! Middag på en typ svesk resturang nära hotellet.
Måndag 16/5
Ännu en dag på stranden om jag inte minns fel... Middag på hotellet, dom hade en show som va rätt kul och sen piratepartyyy! (y'
Tisdag 17/5
Norges national dag! Hihih! Jag gick från stranden och till gamla stan typ två gånger bara för att jag it kunde sola.. jävla solexem! :( När vi kom te hotellet drog ja på mig norska bikinin och badade lite i poolen! Middag på italienska resturangen igen! ^^
Onsdag 18/5
Hemresa! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0