Resfeber tyyp :o

Heej! Här sitter jag, trött som fan, med huvudvärk och resfeber! Eller vet inte men e typ överstressad just nu.. hahah.
Idag har jag städat och packat rätt mke, varit till pappas kompis och köpt ett objektiv av honom till min älskade kamera och sen varit med en söt tjej som heter Helena! :*
Usch va jag kommer sakna alla när jag e borta.. En vecka utan alla underbara, hur kommer de sluta?!
Aja, sista skoldan imorn sen direkt när jag kommer hem ska jag te flygplatsen.
Lovar att jag kommer fota MASSOOOR! Har både system kameran och lillskiten med mig så bilder kommer.. i massor! Nu ska jag lägga mig och se the hills tills jag somnar. Puss! :*
Haha, gammal men älskad bild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0