Konstiga sovtider(?)

Hej! Har varit i stugan rätt länge och sen pluggat massor så bloggen har fått vila. Har haft jätte mysigt i stugan med älsklingen! Hihi, min farbror och hans fru var där oxå med sin lilla tax, Maja, hon var så söt! Vi gick på en långpromenad med henne och sen såg vi på film. När jag vaknade imorse var Pontus typ redan vaken så vi låg typ och myste... När jag kollade på klockan så var den bara 04.30 ! Hahah, inte konstigt att jag var trött? Somnade typ om sen ett tag, det behövdes lixom. Sen har vi typ bara sett på film i min lilla stuga, mitt humör var sämst så tyckte synd om min sötnos!:( Men nu ska jag sova, ingen bra dag imorn... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0