Wooaahh!

Shiiiit! Mke kan hända på några minuter. Känns verkligen som att jag har förändrats mke sen för två år sen. Knakse inte sättet jag bloggade på men irl. Jag var en feg tjej som inte vågade säga vad jag tycker och tänker. Nu är de typ tvärtom. Vet inte om det är negativt elr positivt enligt alla andra men jag mår iaf 1000 ggr bättre nu jämfört med när jag gick skola i björns. Venne varför jag skriver dethär men jag är väldigt glad just nu!
På tisdag händer det massor.. Shiit asso. Snart slipper ni alla mina deppiga inlägg! I promise :*
.
Ja bah BUSS
Du bah BUSS
Vi bah BUSS
<3
.
/ Glada Carrolajjnahh

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh undra varför du är glad dåe kan de bero på nån kille? ;P

2011-03-21 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0