Bad imorn!

Hello! Sitter o lyssnar på musik nu. Hunnit med en hel del idag. Först skola + frasses på lunchen.. TJOCKT! Sen for jag till hjärtat o var där ett tag, jag älskar diig:*♥ Sen kom pappa, körde hem mig o så for jag till morfar med mamma. Morfar mådde mke bättre idag vilket gjorde mig väldigt glad! Sen åkte vi till boden igen och jag for på konfan.. kom försent.. lyckat! Hahah men meddelade innan så de va ingen fara. Smsade bara 5 st o bad dom säga (y'
Nu ska jag typ lägga mig.. orkar inte vara uppe mer, ont i min dumma mage :s
Får väl ligga o plugga no tills jag somnar.. prov på onsdag!
Imorn blir det bad på idrotten.. norge bikiniiii! :*
Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0