Konfa läger imorn!

Hej! Nu har jag faktiskt börjat packa, duktig jag är!  Imorn kväll åker vi iväg på läger i 10 dagar så hur uppdateringen blir vet jag inte riktigt... tar med mammas dator men lovar inget! Min helg har varit riktigt bra, trots att jag var i stugan.. hahha. Pontus var i sin stuga från lördag te söndag så hann vara med honom oxå. Riktigt mysigt där ute ibland, bastuflotte osv, är riktigt brun nu oxå! Imorse blev jag väckt av min älskling som kom och kröp ner med mig i min sov stuga, jag var typ helt död eftersom att klockan bara var 07.20 (?!?!) men höll mig vaken iaf! Sen gick han hem efter ett tag och jag somnade om... Jag var ju helt död ? Bloggar mera imorn om jag hinner det.. på väg till lägret kanske ? vi får se, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0