Lösnaglar och fisketur!

Hellu! Kom typ hem från stugan nyss, åkte med Micke och Tindra för att jag skulle hinna på apoteket innan dom stängde! Igår hade vi det jätte myyysigt i stugan. Vi bakade, sen gjorde jag lösnaglar och när Tindra såg det blev hon helt förtrollad! Hon skulle bara ha såna! Så jag letade fram några som passade henne och limmade på dom! Sen skulle vi ut och fiska med Cilla och Simon vilket gick bra för mig och tindra som fick 5 fiskar totalt, haha såååå duktiga vi var! Eller inte! Menmen , sen vart klockan mke så Tindra fick lägga sig och se bratz tills hon somnade, tur att moster har fixat filmer hon kan se! ;) Hahaha, nu ska jag iaf packa! Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0