Minnena kommer finnas kvar föralltid... <3

******* says:
mendu
VÄNTA
fan
iaf, läs det här sen när du kan
jag älskar dig caroline.. och jag älskar dig inte för ditt utseende, även om du är den vackraste människan jag knäner.. jag älskar dig för din personlighet. du är den mest underbaraste och finaste person som finns.. du lyser upp min värld med dom vackraste ögonen, får mig att smälta med den underbaraste rösten.. du får mig att bli kär, med den finaste personligheten...
jag är din
<3
******* says:
mendu
VÄNTA
fan
iaf, läs det här sen när du kan
jag älskar dig caroline.. och jag älskar dig inte för ditt utseende, även om du är den vackraste människan jag knäner.. jag älskar dig för din personlighet. du är den mest underbaraste och finaste person som finns.. du lyser upp min värld med dom vackraste ögonen, får mig att smälta med den underbaraste rösten.. du får mig att bli kär, med den finaste personligheten...
jag är din
<3
.
Ett sånt här meddelande fick jag på msn den 27 oktober 2010 ... fattar inte att allt är borta nu .. Slutet gott allting gott iaf , vi är vänner och det tror jag att vi alltid kommer vara<3
Så nu vet ni lite av varför jag va så ledsen ..
/Carrolajjnahh

Kommentarer
Postat av: Julia [Foto & Digital art]

Hej! Var gärna med i Veckans blogg!

http://photoart.webblogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment :)

2011-01-19 @ 16:19:10
URL: http://photoart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0