Dag 08 - Min släkt

Ärligt talat ... jag vet inte mke om min släkt.. men kan ju skriva vad jag vet
Mormor-Birgitt | Morfar-Curt
Mamma-Chatrine | Moster-Gunilla
Jag-caroline | Mina-kusiner Kim och Isak
_________________________________________________________________________________________________
hahaha pappas sida kan jag typ inte... kan säga mågra bara :)
farmor och farfar hette Ally och Allan
mina farbröder heter :
Benneth
Mikael
Curt
och min faster hette
Margareta
Min Farbror mikael har en som som heter Nicklas och han har två döttrar.^^
Min faster har två söner som heter Nicklas och Anders, Anders har två barn. :)
Pappa har sex barn men tyvärr är han så dum så han påstår att jag bara har 4 systrar och ingen bror .. men det har jag visst och han heter sebastian och är världens bästa bror .. även om jag hatar honom ibland ^^
Sen har jag ju mina systrar .
Cilla, har en son som heter simon
Milla, har tre barn, Linus, tindra och Clara
Lotta har inga barn
och jessica har en söt liten tjej som heter celina ooch hon fyller år om två dagar^^
Det var allt , Ciiaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0