baad night!

Hejj! Ligger i min stuga och har jävla mensvärk .. ;ss  Vill men kan inte sova. Helenas fest i fredags var jätte kul, bilder osv kommer nog imorn. Ska se vampire diaries nu och bara försöka sova. Får väl se hur det går.. är hungrig oxå men nu  blir de inge mer mat på några timmar! Ian Somerhalder är skiiit snygg! Hahahah.. Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva.. mens är hemskt ! Så nu vet alla som läser det här inlägget det! vill skriva godnatt men dålig natt passar bättre ikväll... hejdå!
.
Det var en vecka sen allting blev svart,
En vecka sen jag låg i min säng,
grät och bara ville försvinna,
En vecka sen du var min..
<3
.
/Carrolajjnahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0