Awesome x2!

Helluu! Glad chheeey här! Igår fick jag munkjackan jag hade gjort en deal med mamma om. Skulle inte få den än.. trodde jag men nu är den miiiin! O sen så har jag o pappa varit på stoorheden idag och då fick jag en ny diditalkamera av papii eftersom att min gamla e helt cp o laddaren e borta. Så nu har jag en o den e såklart rosaalila (a' I love it! Nu sitter ja hos stuggrannen o har ätit  en god köttsoppa ^^. Ska snart gå hem o se film o sen lovade jag en söt person att jag skulle ringa så får väl göra de (y' låångt inlägg de blev men nu blire mer videobloggar osv på bloggen , i promise! boggar mer imorn , puuuuss
Min Sööt munkjackaa :*
Sccchhnygg kameran! :*
/Carrolajjnahh

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars är munkjackan ifrån ? :)

2011-02-02 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0