Julbord ikväll!

Tjo! Sitter här hemma och gissa vad? Jag är sjuk! Inte alls kul, sovit en timma inatt... benen skakar och huvudet gör ont. Ikväll ska jag, mina föräldrar, mina systrar och min ena systers man på julbord! Fattar it hur jag ska orka men det måste jag iaf. Sen ikväll åker jag hem o sover där medans mamma och pappa åker till stugan. Jag ska te lule imorn med Anna och Helena, ska bli jätte kul! Ska köpa lite grejer till resan (som jag inte berättat för er om än) och även hälsa på älsklingen som är hos sin pappa, kul! Nu ska jag lägga mig och vila ett tag till.. hoppas att jag mår bättre snart, puss!
Tänk att man varit så liten!
Och ääälska den röda plåthinken i bakgrunden!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0