Done!

Hej igen! Nu har jag städat klart , följt med älsklingen en bit med min söta katt! Hihuh , Ferdinand i cykelkorg är verkligen ngt sött! Iaf... Min jävla mobil har it kommit än, imorgon sägs det att den ska dyka upp men det har jag länge nu. Men aa, imorn ser mitt schema ut typ såhär!
08.00 Vakna, Duscha, Fixa mig!
09.30 Cykla iväg till Dialect o kolla mobilen
10.00 Hyra nån film på kiosk piraten å sen cykla te älsklingen
14.00 Åka tillbaka till stan,  typ handla lite
15.00 Vara barnvakt åt söta clara med älsklingen och eventuellt anna!
Trevligt! Så aa, uppdateringen imorn blir väl sådär.. Minst två inlägg lovar jag!
En speciell dag imorn...

Bloggparaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0