hejhopp !

hallo! Jag har inte glömt bloggen , bara det att jag inte har orkat elr haft tid att blogga. Igår vare en frilufts dag på skolan. Jag valde golf så jag, annaj , alva och ellen hade jätte svårt att hitta vägen dit x) Sen var jag med jasse hos henne och bakade kladdkakemuffins :-D Sen for hon o jag hem till mej och såg vampyrer suger med annaj, filmen var as seg xD  Efter filmen kom typ oskar hit o va med oss i typ en halvtimma o sen for alla hem så jag åt middag o sen satte jag mej i soffan o såg på vma , det var as bra (:
idag har vi oxå en frilufts dag , vi ska gå 7 km o sen slutar vi och då ska ja bara hem o packa o sen far jag typ till tråkträäskk ;;(
/carrolajjnahh<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0