Seeggaassssteee jag -.-

Hejhej!
Förlåt som fan att jag aldrig bloggar men jag ska försöka bättra mig.., jessica kommer kanske under veckan men vi får se. Sen åker jag till norge under lovet och kommer hem på onsda kväll. Sen på torsdagen ska ja till alva på typ tjejfest/filmkväll och på halloween blir de att typ gå på "bus elr godis" med några coolingar ;)
I helgen har ja varit i alträsk och på lördag var jag o pappa in till stan och jag fick en jätte sööööt högtalare av honom .., nu ska jag snart lägga mej och se på the hills .., hejjdå! <3
bild på högtalaren..

visst va den söt? :)

ps. Sebastian .. älskar dej oxå bror! du hittar snart nån tjej xDDDDDD
ahahhahahha ... godnatt elr nått!

/carrolajjnahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0