no panic on the titanic

Hellu (: eelskar rubrıken  xD  en snubbe po stranden seger det hela tıden ner man besteller ngt , bloggade ınte ıgor men de va for att jag hade so mke att göra (: kan lısta upp lıte om ıgor


  •  flög parasayling
  • ny manıkyr
  • var po stranden
  • köpte ett par nya solglasögon (:

tror de var allt ^^ ıdag har jag okt vatten skoter me pappa ^^ de var kul som fan! sog en sköldpadda sen har vı varıt tıll turkıska ullared och der köpte jag ett lınne som var jette gullıgt sen legat o solat po stranden men harfott tıllbaka mına solexem som svıder o klıar hela tıden so det gıllades ınte ): nu ska jag nog legga mıg o lesa elr nott o sen ska vı tıll gamla stan tror jag , ımorn ska vı hyra en egen bot o fara ut ı nogra tımmar so kanske bloggar do (; hejjdoo<333


/carrolajjnahh


Kommentarer
Postat av: alva

Skoj! ^^

2010-05-15 @ 18:10:50
URL: http://cookiecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0