Vill till min Celina nu!

hejj ! Nu har jag bokat biljetter tur o retur till norge , far på måndag o kommer hem på torsdag. Skulle på bio med annaj men hon kunde tyvärr inte nån av dagarna så får väl släpa med antingen en av mina kusiner eller båda (: Tur som var så sa linnea att hon kunde gå med mej så vi blir några stycken. Imorn ska jag göra ganska mke , packar nu eftersom att jag inte har så mke tid imorn ;p ska till morfar, ska hjälpa pappa med lastbilsgrejjsimojjs, lämna laddaren till elvira och lite annat. När jag kommer till norge ska jag o jessi o shoppa ! :D Jag vill ha en byxdress !!! får väl ta o leta på måndag , ha det BÄST!

/ lyckliga lajjnahh <3

Kommentarer
Postat av: alva

Är det Eclipse? :D

2010-06-27 @ 21:38:48
URL: http://systemcamera.blogg.se/
Postat av: Jonastirill

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-02-13 @ 18:33:05
URL: http://jonastirill.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0