sommarens planer (;

hejhej igen! ja e såå duktigg på att blogga, menmen , lite saker som har hänt / ska hända i sommar
Har Hänt:
  • Jag kar som jag lovade tindra och clara varit barnvakt åt dom 2 dar (:
  • Micke har hittat fågelungar i alträsk som dom nu tar hand om ... SÅÅ SÖTA!
  • Jag har ÄNTLIGEN fått min SYSTEMKAMERA!!! :D:D
  • Har varit sjukt mke me annaj! elr iaf skrattat sjukt mke me henne! xD <3
  • Massa annat!
Ska Hända:
  • Imorn ska ja vara me Jasse! :) <3
  • Tisdag ska ja va me Annaj ! <3
  • Onsdag ska jag typ vara me Alva<3
  • Midsommar i alträsk!
  • 30/6 kmr mina kusiner hit (:
  • 1/7 ska jag o annaj på ECLIPSE!!! :D:D:D:D:D <3333 LÄÄNGTAR !!
  • 4/7 Jag o mamma o Isak o gunilla drar till pite ! :D
  • 7/7 ANNAJ KMR TE PITE!!! OMFG VA JA LÄNGTAR!!!!
  • Sen nån gång mellan 14:de o 24:de far ja nog till norge om inte innan (;
  • 24/7 riga m. mamma o pappa!
  • VARA I ALTRÄSK ME JESSI SÅ MKE SOM MÖJLIGT!
  • Minns inte när men i augusti nån gång ska ja o mamma te Stockholm
  • Njuta av den underbara sommaren! :D <3
det var nog allt ;) ha de bra!
/ carrolajjnahh

Kommentarer
Postat av: alva

Kan inte på onsdag ska bort. :/

Men går det imorgon för dig? ^^

2010-06-21 @ 17:44:27
URL: http://systemcamera.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag ska också se Eclipse på torsdagen! ;D

2010-06-22 @ 22:26:13
URL: http://jjohannahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0