Avslutning

hejj! Idag är det avslutning. Jag , Annaj , Elvira o Helena skulle spela på skolavslutningen men först drog elvira sej ur, sen igår precis innan vi skulle spela för sören o sen om vi fick sjunga på avslutningen så drog helena sej ur och idag när jag hade vaknat o lockat håret o typ fixat mej o allt , så ringer jag annaj ... som inte vill va med längre! så jävla kul , nått man har sett fram emot så länge och alla drar sej ur
Jaja , jag ska bara kolla på avslutningen , pallar it va me i kören. Hade kunnat sova typ 2 timmar extra men visste ju inte att annaj skulle dra sej ur bara sådär så e sviin trött nu. Ska typ sova 45 min o sen till arenan. Bye!
/carrolajjnahh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0