Åktur^^

hellu ! (: igår bloggade ja inget eftersom att när jag kom hem från skolan så var jag med annaj o sen for ja o pappa till lule typ lite efter sju. Sen när vi kom hem mötte vi min syrra i hennes nya jätte söta o fina bil ^^ jag frågade om jag fick prov åka o såklart fick jag de! Vi drog till vittjärv o hälsade på milla som oxå ville se den fina bilen. vi va hos henne i typ en timma o sen kom lotta på nått onödigt .. att jag skulle till skolan idag xD Hon vart typ as stressad o klockan var ändå bara 22.10 när vi  kom hem så ja la mej o läste ett tag ^^ IDAG SKA JAG PÅ BADET!!!! :D
/carrolajjnahh<3

Kommentarer
Postat av: Vincentmary

Hope you enjoyed your visit.

2012-01-20 @ 06:50:27
URL: http://vincentmary.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0