paranormal activity

Hellu (:  idag har jag varit med jasse, lucas o han kompis gabbe. Jag o jasse drog till lucas vid tolv o väckte dom. Sen såg vi paranormal activity, den va bra men inte ett dugg läskig? As många säger att den e de men de var den verkligen inte x) Nu ville jag dra på stan men mamma va redan där o pallade inte o ta bussen -.- Sen ville man fara till alträsk men de lär ju inte heller hända. På lördag drar jag till riga men de ska finnas dator på rummen där , annars får vi lösa det på nått annat sätt ;) Ha en bra dag!
/carrolajjnahh<3

Kommentarer
Postat av: Helena<33

hitta på nåt nån dag?:)<33

2010-07-22 @ 20:57:48
URL: http://helenafink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0