Jag hatar flingor! xD

Hejj! inatt har jasse o isak sovit här, tvingade dom o se eclipse med mej... DEN VA JÄTTE BRA!!!!! :D Iaf, de va typ nå brandlarm elr nå som gick igång 2 gånger efter varandra så filmen vart typ försenad kan man säga. När vi kom till bion så sa jasse att hon skulle vara så jobbig som möjligt så hon vifta med nån grej i mitt ansikte o sa Jag hatar flingor Jag hatar flingor Jag hatar flingor!! o isak bah  ja hatar ketchup o jag o jasse dog xD
nu håller jag på att packa ner det sista till pite :D annaj kommer dit på onsdag ;p uppdateringen kommer tyvärr vara dålig om jah inte lyckas fixa det. HA DET BRA !! :D
/carrolajjnahh

Kommentarer
Postat av: alva

När kommer du hem? ^^

2010-07-04 @ 11:48:59
URL: http://systemcamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0