filmkväll me kussarna ^^

helullulul! nu har jag sett film med mina kusiner kim o isak. En bra o spännande film var det! Eftersom att ja har jävla cpsömn problem ( tror jag iaf ) så va ja vaken te fyra inatt -.- vill sova nu men de pallar ja inte så ska kasnke se nån till film. Jag har fått ett par jävligt goda nyheter av en person men innan jag skrivet nå om det på bloggen så måste jag prata med lilla ANNAJJOHANSSON SOM INTE SVARAR I SIN MOBIL!! >:(
Idag har jag varit med kim på utebadet o sen gick vi på dollar o köpte lite godis o sånt. Sen drog jaa till jasse en sväng o sen for jag o pappa och hyrde film.
ha en trevlig kväll allihopa :D
ps.
den filmen såg  vi , det va jätte bra! :D
/carrolajjnahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0