Korkade ost -.-

hellu :D idah har jag hållt på att garva ihjäl mej xD ja o annaj har ju bääästa humorn i hela världen ... elr inte ;p vi satt o spela piano på min piano lektion o baaaah MAAAAAAAAAAMMMAAAAAAA XD låter it så kul men faan ! ne vare !! :D sen när ja va med bäst jasse så sa hon bahh ; åh va jag e sugen på ost . så ja gick o hämtade ost ;p fan va hon garava ;p ... som ni nu kanske hör e jag lite speeeeedad men annars e allt OK!! MAAAAAAMMMMAAAA kommer hem imorn (a) så venne om ja bloggar ngt då ;p


här e videon som vi garva till ;p

kanske inte verkar så kul men det va fan de ! :) hejjdåå maaammmmaaaiizar <333



/ carroMAAAAAMMMAAAlajjnahh xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0