Gooodmorning!!

Hellu! igår va jag och mamma och pappa på den nya restaurangen i stan och dom hade JÄTTE god mat där och det va jätte fint oxå ^^ nu ska jag typ äta och sen fa till skolan ;o är jätte trött + att mamma far bort idag men jag hinner inte säga hejdå till henne eftersom att hon sover nu ;p skulle  fixa några lännkar till te någgra kompisar så gör det nu ^^

Det här åt jag igår(a) bara för att det va så fint ^^

räkchips till förrätt och dom va hur goda som helst , sen åt jag nå nudel grejjs men hade ingen bild på det så hejjjåå<33

Kommentarer
Postat av: Ellen :D

Dee ser jättemumsigt ut:D<3 och tack för att du har mej som länk:d<3

2010-01-15 @ 19:35:56
URL: http://tjohoellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0