Svar på frågestunden :D

Alexa : vilken är din favorit låt?
Sv: just nu är det welcome to hollywood - mitchel musso  

Ebba : Ditt favoritplagg till våren? :)
Sv: mitt svarta linne tror jag (:


Sanna : Varför började du blogga?, Vad är det roligaste du vet att göra på fritiden ?
Sv:jag började blogga för att jag tyckte att det värkade vara ett kul
sätt att sprida sina tankar till andra :) , vara med kompisar och sånt är kuligast ^^



Anonym :  vad gillar du att göra ??
Sv: massor!! musiken är allt<3


llinaawh : vad är det pinsammaste du någonsin gjort? :D
Sv: hmm .. jag vet inte riktigt ;p elr jo en sak ^^  på pite havsbad
sommras så garvade jag å annaj så mkt att hon ramla XD det va
pinsamt för alla tittade och en vakt kom å sa åt oss ;p




Moa :) : Din favorit butik?:D
Sv: H&M och see me tror jag :)



/Carrolajjnahh<33

Kommentarer
Postat av: Moa :)

:D

2010-02-24 @ 21:51:16
Postat av: Kaimiriam

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-08-31 @ 10:01:15
URL: http://kaimiriam.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0