tema ... ahhahhahaha

Hejhå! Idag har varit en riktigt rolig dag ! Vi hade tema hela förmiddagen på skolan och jag , helena , annaj och maja har teater. Vi dooog! Jag skulle vara en son som dog och maja var pappa och när jag satt ner och skulle luta min bak o dö så satt maja på mitt ben .. jag dog typ OCH vår teaterscen skulle va en jävla MUSIKAL .. hahah så säär x)
Jag o helena var i lule igår och det enda jag hittade va en bh till mig själv och en present till mamma o en till annaj. Lär bli en lule sväng till innan jul ... elr iaf innan nyår för jag har hittat en klänning jag SKA ha!
Nu sitter jag och kollar på roliga videor på youtube och snackar med en jävligt söt pojke på msn (a'
slänger in en av videorna nu , puss!
/ carrolajjnahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0