sär bror <3

Fyfan vilken dag asso! Så jävla härlig! For in till stan vid halv fyra och mötte anna , vandrade omkring o väntade på min bror som tydligen skulle bli sen. mötte honom vid halv sex och sen kom totte oxå.
Sen träffade Sebastian sina kompisar som oxå följde med oss och ärligt talat ( trodde inte jag skulle säga det men.. ) dom var mer udda än honom ! hahah!
Sen knuffade totte ner mig i en jävla snödriva och såklart hoppade min korkade bror på mig! så där låg man i snön .. sen va vi med dom till typ halv åtta o sen tog jag o annaj bussen hem.

Nu sitter jag och funderar på att börja se en film som jag har velat se länge men tror den e ganska lång .. Så vi får se ^^

/Carrolajjnahh! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0