Lucia!

Hej! Idag har varit en seg men rolig dag. Började med att annaj väckte mig vid 6 och jag gjorde mig klar och gick till bussen. Sen lucia tåg på skolan och jag o annaj spelade you're not sorry elr som sören sa You are not sorry. Det gick jätte bra, precis som igår när vi spelade två låtar på perbacka.
Sen var de typ en vanlig men seg skoldag.
Efter skolan åkte jag o pappa till heden och hälsade på min älskade häst som tyvärr har hjärtproblem ...
Sen ringde annaj o påminde mig om att vi skulle på gudstjänst kl 18.00 (igen) men när vi kom dit sa dom att de var kl 19.00 det skulle börja så vi satt o väntade.. lekte med mitt nagel lim och mke annat ^^
Nu ska jag snacka med en sötsak o sen sova , puss!
/Carrolajjnahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0