Lost

Hejhej! Vaknade typ för en timma sen och nu ska ja hoppa i duschen o sen göra mig klar för att... haha jag vet inte men typ åka o hälsa på tindra o clara kanske.
Har varit seg på att blogga eftersom att jag har varit i stugan och internet är sämst där! Men ska inte dit på ett bra tag nu så.
Ska försöka hinna lägga in sakerna jag har fått i julklapp men kan inte lova att det blir idag elr imorn.
Imorn ska jag till lule med annaj , oskar , arthur och totte. Mellandags rea! Wihoooo! Eftersom att jag fick en supersöt klänning i julklapp så behöver jag inte hitta nån nyårsklänning men man vet ju aldrig..
Ska iaf köpa nå nya jeans tror jag och ett halsband som jag bara mååste ha^^
Bloggar mer ikväll , hejjs!
/carrolajjnahh<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0