Dag 07 - Min Bästa Vän

Hellu!
Min bästa vän .. vad kan man säga? Efter 12 år med söta annajjohansson så måste jag ju säga att hon är och kommer alltid vara min bästa vän. Hon är den som har stöttat mig genom allt och jag tror hon vet mer om mig än vad jag själv gör^^
.
Förra året så mådde jag så jävla illa när jag va på pitehavsbad o ville bara hem till mina kompisar o slippa dras med min kusin som tydligen tyckte det var pinsamt att va med tjejer... Sen gick mamma med på att låta annaj komma och bo med oss och det var nog det roligaste jag har varit med om i hela mitt liv ! Så träffade vi M, var på badet och följde efter ett gäng killar i över 5 timmar., sen skulle vi ringa min mamma o säga att vi skulle komma hem sent och när vi kom tillbaka in i badet så var dom borta o vi va värsta emo ungarna som satt o deppade hela kvällen, hahah. När vi skulle ställa oss upp i tratten på badet som blå och rosa gjorde och så dog vi typ x) När de var massa gubbar som kom o satte sig vid oss o varje gång nån gick så höll annaj på med sin mobil o låssades spela så sa hon "nej , jag förlora !" och när när dom gick så skrek hon "JA, JAG VANN!" och sen trilla hon av stolen o tre sekunder efter så stod en vakt där o glodde på oss.
.
Sen i år var vi där igen och även fast jag var förkyld så hade vi så jävla kul. Py , Grönjackan , Saade och IIIP! hahahah , när vi skulle ha tjejdag o min kusin följde med.. dom flesta som läser min blogg ibland har nog sett videon när annaj står vid ett fönster och gömmer sig för py ^^
.
Finns så många minnen men skulle ta över ett år att skriva ner allt .. jag mena , det har tagit 12 år att uppleva allt så.
.
Men iaf.. anna johansson tack för att du finns <3
/Carrolajjnahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0