Dag 06 - min dag

Helluu! Idag har det hänt massssor!
Jag har nyss hjälp mamma att bada ferdinand .. tror den lilla saken ogillar mig just nu, men söt e han!
hahaha .. Jag, Annaj, Arthur, Totte och Oskar va i lule och såklart var jag den som shoppade mest (a'
Hahaha.. men jag e stolt över Totte som har köpt den snygga munkjackan vi kollade på sist vi va te lule.
Jag köpte ett par jeanstights, en svart munkjacka typ, ett halsband och en hudkräm som luktade vanilj för 14 kr på H&M!
Sen fick jag en julklapp av söta annaj... peace örhängen, taack min söta fruu :*
Orkade inte fota allt för sig så jag tog en bild när jag hade på mig sakerna ist^^
Dissa mitt döda ansikte .. 1 o en halvtimmas sömn på ett dygn e inte mke ;ss
jeanstightsen syns it men dom e typ ljusblåa (;
/Carrolajjnahh

Kommentarer
Postat av: villis . :*

aso sluta va så wb jasse

inte undra på att hon inte pallar dig..

2010-12-29 @ 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0