Carro fixxar...

Helluu! Nu har jag städat mitt rum så att man kan gå in utan att snubbla över.. en spökhögtalare som tydligen inte funkar längre ..? Sen har jag fixat helenas blogg, gjorde headern för länge sen o sen fick jag virus men som tur var fanns den kvar (y' har länkat henne längre ner på sidan så ni kan kolla ^^
Har oxå varit o hälsat på sjukis hästen som ska ner till Umeå på måndag på nån behandlings sak .. hoppas hon klarar sig! Hon är den sötaste lilla hästen som finns och jag älskar henne så jag hoppas verkligen att hon klarar sig.♥
Ska typ snacka med min sötis på msn ett tag och sen sova.. sjukt trött jag e asso :/

U can always make me smile ♥
/carrolajjnahh

Kommentarer
Postat av: Elijha! <3

Tjoo Alaric! :) bloggen vart jättebra! ^^



/ Elijha

2010-12-16 @ 19:19:18
URL: http://helenafink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0