Totte e dum!

Hej! ;D
blev inge alder "igår" för att annaj frös så mke men senare today blire de iaf!
Lite om:
HELGEN:
Jag har varit i alträsk med mamma o pappa och typ umgåtts me familjen o släkten. sen har jag sett två filmer som jag faktiskt rekommenderar : Farsan och The Last Song^^
Farsan va helt okej och The Last Song fick mej bara att gråta , älskar den filmen!
Sen har jag typ badat , solat o lyssnat massor på musik (;
Det va allt om helgen ..
MÅNDAG:
Var med annaj och såg film ^^
TISDAG:
ALDER INSTÄLLT! :*(  Men de blev stan ist ^^
De va tänkt att bara jag o annaj skulle fara men vi bah totte o nyberg följ om ni vill.. Nyberg sa nej för att han ville på alder men totte sa okej och vi mötte han på team sportia där lucas oxå var så vi gick på stan med dom ^^ Sen smsa nyberg o fråha var vi var och så kom han oxå .. han saknade annaj sen så fick vi typ runt o garvade ;p och totte gjorde illa mej ;'( Min hämnd kommer upp på bloggen OFC! :D Nu ska jag typ va social på msn , hejjrå! <3
/ carrolajjnahh<3

Kommentarer
Postat av: Mortenronja

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-12-01 @ 05:57:24
URL: http://mortenronja.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0