Miin broder är en osocial .... GUBBE!!! ;(

Hejj! Vacker rubrik va? Nej men ärligt talat e de sant ;p

Idag vaknade ja typ flera gånger men klev upp halv ett (y' Ska van vända tillbaka dygnet.. nån gång .. Sen for jag till alträsk och vad fick jag göra där ? Jo DISKA! ;(( Fyfan , eftersom att alla grejjer följde med när vi köpte stugan så vill mamma att vi städar riktigt mke så jag fick diska -.- Sen kom vi hem typ halv nio och då åt vi middag o sen har jag sett film o varit social på msn! :D Imorn ska vi ut till alträsk o vara där hela helgen  så inge mer blogga för mej på ett tag .. om jag nu inte snattar syrrans dator nånting ^^ har hittat en tapet som jag ska ha på en vägg i min sovboda o dom andra ska vara vita.
VAD TYCKS? :D
KOMMENTERA ;D
/carrolajjnahh<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va du mobbas D8 7/10 på tapeten btw.

2010-08-05 @ 02:18:31
Postat av: du vet vem jag e XD

inte lika snygg som min, jag har new york på natten i mitt rum =)

2010-08-12 @ 06:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0