Invigning o kalas!

hejhej! nu har jagsovit första natten i min sovboda här i alträsk! Igår kom alla syrrorna, förutom jessica då som e i norge , till oss och åt tacos eftersom att pappa fyllde år o mamma hade inte hunnit baka nån tårta ^^ Sen gick jag o tindra o cllara till mitt "rum" och tindra surrade helatiden om hur fint allt va så till sist frågade jag "du vill möjligtvis inte sova över här?" Haha, det enda hon gjorde va att börja tjuta av lycka x) Så hon o jag gick o la oss víd halv tolv och såg på mammamia ;;P hon somnade ganska fort men ja var vaken till typ halv två ^^ nu ska jag åka till lotta o höra om hon har en plattång som jag kan låna ,CIAAOO! /carrolajjnahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0