Saxnäs

Hellu , har inte kunnat blogga eftersom att det inte fanns trådlöst nät på rummen men i lobbyn på hotellet finns det :) idag ska vi ut med skotrarna , det är jätte fint väder nu, har varit dåligt dom andra dagarna ;/ nu ska jag skriva lite om vad vi har gjort


TORSDAG:
startade vid halv 10 på morgonen från boden och kom fram kring 16.00 sen träffade dom vi firar påsk med varje år , vi åt och sen började bandet wolfman jack spela . Dom var sjukt bra ! Han som spelade trummor har jag känt sen jag var liten och jag har alltid gillat honom för att han e så himmla snäll :)  sen gick vi och la oss.


FREDAG:
Vaknade och gick till frukosten, inget vidare väder men vi bestämmde oss för att fara ut iaf (: sen badade vi i poolen och bastade. På kvällen satt vi i lobbyn ett tag och sen gick jag , vanessa, elin och peder upp och spelade kort ^^ sen typ la vi oss.

LÖRDAG:
Åkte ut idag oxå , lite finare väder men nästan ingen sol. vi grillade och typ satt där och pratade och sen for vi hem igen. På kvällen var det påsk buffe som var jäääättte god! sen gick jag , vanessa, elin och pader upp och såg på film. Efter ett tag ringde vanessas mamma och sa att hennes pappa skulle sjunga så vi gick ner. Han var jätte duktig :D sen gick jag upp igen men då kom mamma o pappa så jag la mej och läste :) 


det var ungefär allt ;p GLAD PÅSK!! :-D 




/ carrolajjnahh  

Kommentarer
Postat av: alva

Glad påsk! ^^

2010-04-05 @ 17:36:35
URL: http://cookiecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0