Slarvmajjor XD

hellu i stugan! Nu har jag varit på stan med sarah och jasse  :D men när sarah skulle på intersport och jasse skulle köpa en korv? xD så hade varken jag eller jasse mobil och fick inte tag i sarah så vi kuta runt hela jävla stan och leta henne och tillsist hitta vi henne ! puuuhh! aldrig att jag går på stan utan mobil igen! men nu har jag slarvat bort mobilen och har typ letat as länge men hittar den inte ;(

igår julpyntade jag lite på mitt rum även fast jag inte skulle det :p så jag har en liten lysande kyrka i fönstret och nån tomte här och där ;p skriver imorron igen hopppas jag :) och då e det öppet hus på skolan så vi ska ha matte och musik men jag och annaj ska vara i elevrummet och spela två låtar så vi missar nog matte hoppas jag ;) hejdå :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0