Jessica och Jasse är BÄST!

hellu! idag vakna jag tyyp 10 och så gick jag ner och åt frukost , då fåga jessica om jag ville följa till alträsk en sväng och de ville jag .., sen drog vi på gallerian och jessica sa att jag fick köpa vilket läppglans jag ville från parelle så de blev ett Loréal paris glam shine 04 :) gilllade de as mkt!! :D sen blev det dags för tråkigheter eftersom att jessika  åkte hem idag :( SAKNAR DIG MEST JESSI <3333 Sen va jag med jasse och skulle kolla på hennes badminton träning ( vilket hon TÄNKTE börja i ) men alva kom aldrig dit så hon ville inte ;p så vi åkte hem . Så nu har ja sett gossip girl och ska typ hitta på nått kul ;) hejdå<33


Saknar dig jessicasjöberg<3


/carrolajjnahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0