FRAMTIIIID!! ;o

VAD HÄNDER MED DINA VÄNNER I FRAMTIDEN?

Ta fram mobilen och slumpa


Alkolist: isak x)
Påkörd: kent ;'(
Hockey star: oggy :D
Rökmaskin: Annaj XD HAHAHAAHAHHA <33
Innebandy proffs: Ellen <33
Nobelpristagare: Lotta :D
Snille: Alva ;)
Strippa: jojjeboii XD
Fotomodel: Sara Eriksson :D<3
Advokat: Anna Eriksson
Sångare: Mamma x)
Vinnare på bingo: Ebba :)
Uteliggare: Bävern!!!!!! XD :D
Fattig: Victor
Fotbolls proffs: Gabbie <33 ;)
Hora: Pontus
Rik: Jasse <33
Mördare: Helena ;O
Offer: Arthur :D
snattade lista av : FRIDAH<3

Kommentarer
Postat av: Jojje

SV Haha Roligt! Jag länkar mig själv för att det är roligt!!!!!!

2009-11-13 @ 20:30:32
URL: http://jojjestoltz.blogg.se/
Postat av: Ellen :D

e de jag som kommer att bli innebandy proffs??:D och de vet väl alla att annaj kommer bli rökmaskin:D och helena mördare:D ellr ialla fall misshandlare:D hahahahXD<3 saknar dejj:)<3

2009-11-13 @ 21:13:34
Postat av: Anonym

Vilken ebba är det? :))

Är det ebba w eller asså jag? :D

för isåfaalll JIPPIEEE JAG SKA BLI RIK! XD

2009-11-14 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0