Blötdjur x)

Hellu! :D har inte bloggat på npgra dagar men har bara inte orkat -.- imorrron ska jag ta SI sprutan ;s FYYYYY VA JA HATAR SPRUTOR!!! nåja , nog om de .,, i måndags var jasse med och kolla på min träning och då var nyberg och jim där. efter min träning sa jasse att hon kunde kolla när jag simmade i äventyrs delen ett tag men nyberg ville att hon oxå skulle bada så han börja stänka vatten på henne x) hon vart sjö blöt men ville ha hämnd och kastade en snöboll på honom . HAHAHA XD nu kmr de bästa!!! XD han blev sur och drog ner henne i vattnet så hon blev blöt upp ti midjan XDDD HAHAHHAHAH X) FY FAAN VA JA GARVA X) felåt jasse (a) stackaren fick sitta på en handduk på vägen hem x] .

på friday åker mamma o pappa till sthlm över helgen och jag och ferdinand får hela huset för oss själva (a' ska sova hos lotta och tom då :) så kanske intye bloggar då men vi får se ! TREVLIG KVÄLL!! :) <3

ps. önska mig lycka till med sprutan imorron ;o<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0