Sista sommarlovs dagen:)

hejhå! idag har jag varit i persön ( där vi har in the mood ) och fått prova på att rida:) Det var riktigt kul.. finner inte ord!! jag lärde mig otroligt mkt:) sen har jag varit me jassÄ<33 och johan-.- hihi^^ sen har vi köpt en ute bubbelpool typ en sån som finns på badhuset fast ute:) så jag har badat i den, snacka om mysigt !!  nu ska jag typ göra mig klar för sängen och lägga mig och läsa, man blir trött av att bada;D imorgon börjar skolan, vet inte riktigt va jag tycker om det men de lär ja veta snart nog..... hahah jassÄ har fått för sig att hon älskar harry potter filmerna och nördar på dom:p skriver mer imorron efter SKOLAN! hehh hejdå<33 och godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0