räkrossa + ny frilla

Hej! igår skrev ja att jag skulle till frissan.. men de blev idag istället eftersom att de inte fanns nån tid. idag klev jag upp 08.00 (a) sen fick jag skjuts av mamma till stan vid kvart över nio eftersom att jag skulle klippa mig.., jag blev väldigt nöjd me frisyren:) ikväll ska jag på diners och äta räkor.., RÄKFROSSA!!!:D  gott.. sen hem och typ glo på tv om den nu it dampar igen;p   Just det! jag var ju som sagt på bio igår kväll! alla som inte har sett harry potter och halvblods prinsen.... SE DEN!!! den e as bra:D annaj har inte sett en hel harry potter film men hon höll på och dö av skratt.... jag me;) nu ska jag läsa nåns blogg.. vems vet jag inte men nåns blir det(: hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0