Då var det vanlig måndag igen!

hejhå! idag vaknade jag kl. 04.30 för att kattfan väkte mig-.- frös som satan då så jag fick hämta en kofta eftersom att jag inte hitta nått täcke;/ sen somna jag om och sov till 06.55 sen gjorde jag mig iårdning och så kom alva och annaj<33 sen for vi till skolan.. på skolan gjorde vi typ inget elr jo jag och annaj skrattade... SOM FAN!! hahah annaj ditt skratt e svårt att glömma:)<3 sen for jag till åhlens och köpte en miniräknare.. sen va jag me jassÄ och nu städar jag. HeJdÅ!!<3

Kommentarer
Postat av: Johan - känd som jojje

Hej Carro bra blogg skriv en kommentar på min blogg =)

2009-08-26 @ 17:09:51
URL: http://jojjestoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0